La plataforma permetrà segmentar el públic, per tal que la informació s’adapti als gustos i interessos de cada consumidor.
Filtrar per botigues allò que busques, gestionar entrades d’espectacles i esdeveniments, fer campanyes per a sectors concrets o, fins i tot, sortejos… Aquestes són algunes de les utilitats que inclou la nova aplicació que ha posat en marxa El Tomb de Reus.
Es tracta d’una plataforma que no ha de substituir la venda física, sinó que ha de permetre que les botigues arribin a conèixer millor al client, i que el client conegui millor els establiments, per a poder interrelacionar-los. Així doncs, es facilitarà l’accés a promocions i informació rellevant dels negocis del centre de la ciutat.
L’aplicació s’ha ideat de forma inclusiva, amb la idea que no només s’hi sumin els establiments d’El Tomb, sinó tots els del centre de la ciutat, siguin o no associats. Des de l’Ajuntament de Reus valoren molt positivament aquesta iniciativa.
Cinc vals de 50 euros
Amb tot, entre totes les persones que es descarreguin l’aplicació fins al dia 14 d’abril, es realitzarà un sorteig de 5 vals de 50 euros per gastar-se en qualsevol dels establiments.
Finançament europeu
La implantació d’aquesta plataforma ha estat possible gràcies a una ajuda de 32.000 euros provinent dels Fons Next Generation.