El nou sistema operatiu, com també la renovació del web, milloren l’experiència de visitants i tècnics de turisme
L’Ajuntament de Reus, en el marc de la seva estratègia de projecció exterior, ha digitalitzat l’oficina de turisme. Es tracta d’un sistema que inclou funcionalitats com un web personalitzat per a visitants, un planificador de viatge dinàmic, un assistent virtual que pot respondre preguntes en diversos idiomes, dispositius d’autoconsulta interactius i un recol·lector de dades per poder crear campanyes segmentades.
Totes aquestes eines tenen l’objectiu de millorar l’experiència del visitant, que pot tenir tota la informació que necessita d’una forma més fàcil i intuïtiva, però també permeten una gestió més eficient de les valoracions dels viatgers, l’automatització de campanyes i una interacció multicanal amb l’oficina de turisme.
Atenció 24/7
A més, el fet que hi hagi tòtems digitals instal·lats a l’exterior de la mateixa oficina, i que tot plegat es pugui consultar pel web, permet accedir-hi fora de l’horari d’atenció al visitant.
Web renovada
El projecte de digitalització també ha inclòs la renovació de la pàgina web de Reus Turisme; tot plegat per actualitzar-la, fer-la més intuïtiva i poder incloure bàners promocionals, segons la campanya que estigui en marxa.
D’aquesta manera, ara el web inclou tres seccions principals: Descobreix (per conèixer Reus a fons), Imprescindibles (recull totes les visites disponibles) i Com ens visites (ofereix informació segons el tipus de visitants). A banda, s’ha incorporat un apartat de turisme accessible i tots els menús permeten un accés directe fins a la plataforma de venda de tiquets.