Cossetània dona el tret de sortida a la campanya de Sant Jordi

per: Mireia Jansà Mata

L’editorial ha celebrat la tradicional Trobada d’Autors per donar a conèixer les seves novetats literàries per aquest Sant Jordi, una campanya que cau molt a prop de la Setmana Santa

S’apropa Sant Jordi i això significa que les propostes de novetats literàries estan a l’ordre del dia. En aquest sentit, Cossetània, segell principal de 9 Grup Editorial, ha celebrat la seva tradicional Trobada d’Autors del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Ho ha fet a la Casa Canals de Tarragona, presentant una trentena de títols publicats des del Sant Jordi de l’any passat, entre ells, llibres de gèneres i temàtiques molt diverses.

Tot plegat serveix per escalfar motors per Sant Jordi, una campanya que enguany es presenta amb incertesa, ja que la Diada se celebra pocs dies després de la Setmana Santa. Tot i això, l’editorial té l’esperança que aquest calendari no sigui un impediment per tenir una bona campanya.

En aquest sentit, Jordi Ferré, director de Cossetània, ha destacat que “Sant Jordi és el 23 d’abril, però per nosaltres són molt importants els dies previs i el cap de setmana abans”. Com que cau en dies festius, caldrà veure com aniran les vendes enguany. Ferré també afegeix que “venim d’unes diades molt positives i nosaltres i el sector en general estaríem satisfets si podem repetir les xifres de vendes dels altres anys”.

AGENDA

23 d'Abril

Sant Jordi 2025

19 d'Abril

Poboleda Vins

RELACIONATS