El nombrós públic del festival de final de curs de l’escola Artis s’ha queixat de la situació
Aquest cap de setmana el Teatre Fortuny s’ha omplert per gaudir del festival de final de curs de l’escola de dansa Artis de Reus. És una data assenyalada, com la de les altres escoles de dansa de la ciutat, al calendari de pares i mares, per veure les peces de dansa que els seus fills i filles han treballat durant el curs. Enguany però, aquest espectacle s’ha vist truncat per la manca d’aire condicionat al Fortuny en plena onada de calor. Una situació que ha indignat alguns dels familiars dels que actuaven.
L’escola Artis posa mesures per reduir l’impacte de la calor
Fonts de l’escola Artis, organitzadora del festival, asseguren que s’han comprat expressament ventiladors per cuidar els ballarins, i que els més menuts han tingut un tracte especial en una sala amb microclima. A més han repartit més de 1.500 ventalls entre els assistents i els van demanar que portessin aigua.
El Teatre Fortuny en el punt de mira
El Fortuny es va tancar durant tres setmanes al mes de febrer. Aleshores es van haver d’adequar la instal·lació elèctrica i el sistema antiincendis. Sobre la taula hi ha el projecte de remodelació de la teulada per solucionar les filtracions d’aigua.