El relleu al capdavant de l’ens s’ha fet efectiu en un acte, a Torroja del Priorat, en què també s’ha presentat la campanya ‘De ruta per l’Altra Costa Daurada’
L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona (AEHT), que aglutina 130 allotjaments de la demarcació, ha celebrat un acte al Gran Hotel Mas d’en Bruno, a Torroja del Priorat, on s’ha fet efectiu el canvi de presidència i de junta del seu braç hoteler.
L’empresari Jordi Ferré agafa el relleu de Magí Mallorquí, amb la voluntat de “prioritzar les accions que impactin de forma directa en els hotelers”. En aquesta línia, es vol donar importància a la comunicació i a la visibilització dels allotjaments. Tot plegat, amb la desestacionalització com a punt central.
“Ens volem aferrar a la Costa Daurada d’interior, perquè són els seus establiments els que donen feina els 365 dies de l’any i fan real la desestacionalització de la qual parlen tant els mitjans”, ha expressat Ferré. El mandat comença amb dos objectius clars: la definició de formacions específiques per als hotelers de la demarcació i la creació d’un portal amb els establiments associats, que volen que serveixi per atraure més inversions.
El sector viu un bon moment
La cita també ha servit per presentar l’estudi elaborat pel catedràtic d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili, Juan Antonio Duro, que recull dades i indicadors sobre el turisme i la restauració de la demarcació de Tarragona. Entre altres conclusions, l’anàlisi conclou que el sector turístic de la Costa Daurada viu un moment molt bo pel que fa al mercat internacional i al turisme interior i de natura.
L’estudi veu la desestacionalització com “un deure“, ja que Tarragona és una de les províncies més estacionals de l’estat. També, estableix que cal un treball profund al voltant del relat turístic actual, per aconseguir que la gent vulgui dedicar-se a aquest sector.

De ruta per l’Altra Costa Daurada
Finalment, en aquest acte al Priorat s’ha presentat la campanya ‘De ruta per l’Altra Costa Daurada’. Aquesta consistirà que la influencer especialitzada en viatges de luxe sostenibles, Marina Comes, recorrerà els hotels associats a l’Associació Hotelera de l’AEHT, parant a posar gasolina a les estacions de servei de Repsol i a menjar a tots els restaurants amb Soles Repsol de la província de Tarragona.
L’objectiu de la campanya és fer valdre les destinacions d’interior, per demostrar la qualitat i diversitat de la Costa Daurada.