El pròxim dijous, 18 d’abril, Reus es farà un lloc a la ciutat de Madrid per a promocionar un dels seus trets distintius: el vermut
Reus aterra a Madrid per donar a conèixer el seu Vermut. El pròxim 18 d’abril, Reus Promoció ha preparat un acte promocional en un hotel de la Gran Vía madrilenya per què la Capital del Vermut s’instal·li a la capital de l’Estat.
Aquest acte s’ha organitzat a Madrid després de la recent temporada turística de Setmana Santa. Fonts municipals apunten que han detectat un creixement de públic d’aquesta comunitat autònoma a Reus, i per aquest motiu volen promocionar-se i acabar de posicionar-se.
Es preveu que siguin a l’acte de Madrid representants del sector de la restauració a la capital de l’Estat, les cadenes hoteleres més importants de Madrid, representants del sector turístic, mitjans de comunicació i influencers reconeguts.
Tarda plena d’actes
A partir de les 18:00 h es farà la recepció dels assistents. Hi haurà una degustació del còctel amb Vermut Rosé, photocalls de benvinguda, i l’exposició amb les 8 marques de Vermut de Reus, a banda de tot el material promocional de ciutat. Tot seguit, a partir de les 18:30, l’alcaldessa de la ciutat, Sandra Guaita, i la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó, presentaran Reus davant dels assistents i donaran pas a la presentació de “Reus capital del Vermut” per part del sommelier reusenc especialitzat en Vermut, Marc Niubó.
A les 19:30 h, la coctelera Raquel Espolio, que encapçala actualment uns dels speakeasy de moda a Madrid, farà una demostració de còctel de Vermut de Reus amb les seves dues varietats. Finalitzada la demostració dels còctels s’iniciarà un aperitiu i espai networking pels assistents.
A tots els assistents se’ls obsequiarà amb un lot de benvinguda de ciutat amb productes com l’oli DOP Siurana, avellana DOP Reus, Vermut de Reus i material promocional per descobrir i visitar la ciutat.
Canvi de la imatge de la marca
Amb aquesta acció promocional també es presenta el redisseny del segell Vermut de Reus, que l’apropa a la marca de ciutat “GaudíReus” i la dota de més personalitat i modernitat. Aquest logotip té personalitat pròpia, és actual i elegant i li dona qualitat a la marca i la fa propera a la ciutat de Reus on destaca la “R” a la part central, sense deixar de banda la tradició i història que ens posiciona com a “Capital del Vermut” en l’àmbit estatal.
Aquesta promoció se suma a la presència de fires i certàmens que s’han dut a terme al llarg de l’any per fer difusió de Reus i el vermut reusenc com la presència a la fira gastronòmica Madrid Fusion, el Turismarket, el Gastrofest San Miguel, els premis Vinaris dels Vermuts catalans, les 12 hores del Vermut a Madrid o els premis Lladonosa a diverses localitats, entre d’altres, d’acord amb els objectius fixats al Pla estratègic de Reus Promoció “per potenciar el posicionament de Reus com a capital del vermut, i promocionar la marca Vermut de Reus entre un públic principalment professional i expert en gastronomia”.