L’acte «Reus batega: 3 anys complint» ha aplegat uns 200 veïns i veïnes al roserar de Mas Iglesias
El roserar de Mas Iglesias ha estat l’espai escollit pel PSC de Reus per fer balanç dels tres primers anys de mandat, i treure pit de la tasca desenvolupada al capdavant del govern municipal. Després dels parlaments s’ha fet un vermut i una fideuada popular.
Guaita: «s’ha recuperat el pols a la ciutat»
Sota el lema “Reus Batega: 3 anys complint”, el grup municipal del PSC, liderat per Sandra Guaita, ha reivindicat un mandat centrat en la política útil, la proximitat i la gestió, amb la voluntat de continuar fent de Reus una ciutat més dinàmica, segura, justa i amb més oportunitats per a tothom. Guaita ha afirmat que «aquests tres anys han servit per recuperar el pols a la ciutat i donar resposta als problemes quotidians de la ciutadania».
A l’acte hi han participat regidors i exalcaldes socialistes, afiliats, simpatitzants, i veïns i veïnes que han volgut acompanyar els membres del partit socialista.