Algunes oficines com l’OAC només atenen mitjançant cita prèvia perquè no disposen de prou espai a les sales d’espera
Reus és un dels municipis que encara manté el servei de cita prèvia per a la gestió de tràmits municipals, un sistema d’atenció que es va implementar arran de la pandèmia de la COVID-19. El servei, s’aplica en diverses oficines del municipi, i en alguns casos és la única via d’atenció. Un dels centres que només atén mitjançant aquest servei és l’oficina d’atenció ciutadana, que de moment no contempla deixar de fer-ne ús de les cites prèvies, segons l’ajuntament, perquè les instal·lacions no ho permeten.
L’opinió dels reusencs sobre la cita prèvia
L’Ajuntament es troba ara en procés de solucionar aquesta problemàtica, per tal de que l’atenció sense cita torni a ser una realitat a totes les oficines del municipi, però en les oficines on es combina la cita prèvia amb l’atenció sense cita, les opinions tampoc son gaire positives.
Alguns usuaris amb els quals hem pogut parlar a les oficines del Servei d’Atenció i Informació al Contribuent de Reus, expliquen que en alguns casos no han rebut una bona atenció a la hora de demanar cita, i que els temps d’espera encara son força elevats. A més, alguns es troben desinformats a l’hora de saber quan podran ser atesos sense cita prèvia i quan és obligatòria.