Reus xifra en 67,5 milions d’euros l’impacte de la campanya de Nadal

Després de presentar les xifres de visitants, que apuntaven que més de 2 milions i mig de persones havien passat per Reus durant les festes de Nadal, aquest dilluns l’Ajuntament de Reus ha fet balanç de la despesa que aquestes persones han fet a la ciutat.

67 milions i mig d’euros. Aquest és l’impacte econòmic que ha tingut la ciutat de Reus durant la campanya de Nadal d’enguany. Són xifres que ha facilitat l’Ajuntament després d’un estudi per determinar les despeses que han dut a terme els més de dos milions i mig de persones que assegura el consistori que van passar per la capital del Baix Camp al llarg de les festes de Nadal, concretament del 24 de novembre fins al 7 de gener.

Aquestes dades s’extreuen de prop de 900 enquestes que s’han fet a persones que han visitat la ciutat i on només es té en compte les despeses que tenen a veure amb la campanya de Nadal i sense comptabilitzar la restauració.

Segons aquestes enquestes, de mitjana cada reusenc s’ha gastat 365 euros aquest Nadal, i els visitants prop de 250 euros. El resultat final d’aquest estudi s’aconsegueix multiplicant els habitants per aquestes dades, tenint en compte que als sondejos diuen que el 94% dels reusencs van comprar i el 59% dels visitants també.

És la primera vegada que l’Ajuntament de Reus encarrega un estudi d’aquestes característiques. La voluntat és que aquest serveixi de punt de referència per a pròxims anys en què també es preveu incloure l’impacte econòmic en l’àmbit de la restauració.

AGENDA

28 d'Octubre

RELACIONATS