Les persones que comprin als establiments cambrilencs del 8 al 28 maig podran guanyar passis de les firetes i una estada de cap de setmana

La Fira Multisectorial de Cambrils posarà en marxa la 4a edició de la campanya comercial per fomentar el consum de proximitat “Protagonistes per un dia”, impulsada pel Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cambrils i la Unió de Botiguers.
La regidora de Promoció Econòmica, Patricia de Miguel, ha explicat que l’objectiu és reforçar el comerç local i reconèixer la confiança de la ciutadania en els establiments de proximitat. “És una campanya que connecta consum responsable, dinamisme econòmic i il·lusió per la Fira”, ha afirmat la regidora.
La campanya vol incentivar la compra als comerços cambrilencs les setmanes prèvies a la fira i valorar els avantatges d’un model de consum més sostenible, que ofereix productes de proximitat de màxima qualitat i un servei molt més personalitzat.
Per tot això, la campanya premiarà un any més els compradors i les compradores amb sortejos de passis per les atraccions i firetes que s’instal·laran a la ciutat del 29 de maig a l’1 de juny, així com una estada de cap de setmana.
Concretament, se sortejaran 3 accessos infinits personals i intransferibles per a pujar a les atraccions durant tot un dia (divendres, dissabte o diumenge) i 50 tiquets triples per a infants i joves d’entre 3 i 16 anys. D’altra banda, com a novetat d’enguany, es podrà guanyar una estada d’una nit a l’Hotel Estival ElDorado amb esmorzar inclòs i 5 entrades dobles al balneari de l’hotel. A més, també hi haurà promoció 2×1 el dijous 29 de maig en l’obertura de les Firetes, a les 17:30 hores.
Per a participar en els sortejos s’haurà de fer una compra mínima de 10 euros als comerços locals i empreses de serveis de Cambrils adherits a la campanya, del 8 al 28 de maig. La clientela rebrà una butlleta que, grapada juntament amb el tiquet de compra, caldrà que dipositi dins les urnes que es trobaran distribuïdes al Patronat de Turisme, al Centre Cívic Les Basses i a la Torre del Llimó.
Les persones guanyadores s’anunciaran a través dels perfils de xarxes socials de la Fira, a Instagram (@fira_cambrils), Facebook (La Fira de Cambrils) i Twitter (@FiraCambrils), i també rebran la comunicació via telefònica per part del Departament de Promoció Econòmica.
Per altra banda, aquest 2025 tornarà la popular Nòria Skyland, de 33 metres d’alçada. Aquesta atracció, que portarà el Gremi d’Atraccions i Fires de Catalunya, disposa de 20 cabines per a gaudir de les meravelloses vistes de la ciutat amb família i amics.
El programa complert de la Fira, així com la resta de novetats pel que fa a espais, actes i activitats, s’anunciarà durant les pròximes setmanes.