Reus vol més visitants i estades més llargues

per: Redacció

La campanya d’estiu ‘Tot a Reus’ busca millorar l’experiència dels turistes en el seu pas per la capital del Baix Camp

Reus ha donat el tret de sortida a l’estiu amb la campanya ‘Tot a Reus’, impulsada per potenciar el servei als turistes i acompanyar al teixit comercial i al sector de la restauració durant l’època estival. Reus busca consolidar-se com a destí cultural i modernista de referència. És per això que, fins al 30 de setembre, s’han impulsat diverses accions per facilitar l’experiència dels visitants.

“Els nostres objectius són augmentar el nombre de visitants, així com aconseguir que aquests allarguin la seva estada“, ha anunciat Noemí Llauradó, regidora de Projecció de Ciutat de l’Ajuntament de Reus.

Més opcions pels visitants

D’una banda, el Campanar, el Gaudí Centre, el Pavelló 6è de l’Institut Pere Mata, l’Estació Enològica i l’Església Prioral de Sant Pere amplien el seu horari d’obertura al públic.

Durant aquesta temporada, a l’oferta turística que ja ofereix la ciutat s’hi sumen les visites guiades al Teatre Fortuny i la ruta dels comerços històrics.

Amb tot, es farà una difusió de la campanya per xarxes socials seguint una estratègia de segmentació del públic, és a dir, per dividida per franges segons d’edat i la geolocalització, amb l’objectiu d’arribar a moltes més persones.

RELACIONATS