Són algunes de les qüestions que s’han abordat en la 24a Jornada Gresol, dedicada a la regió metropolitana de Tarragona
Més de 200 professionals del món empresarial s’han trobat aquest dijous, 23 d’octubre, a Teatre Auditori del Morell en el marc de la 24a Jornada Gresol. Sota el lema ‘Potenciant la regió metropolitana‘, el fòrum econòmic de la Catalunya Nova s’ha presentat com un espai de debat per aportar noves mirades per tal de potenciar el desenvolupament econòmic i social de la regió metropolitana de Tarragona.
“Des de la Fundació Gresol, estem ajudant a crear i consolidar el concepte de ‘regió metropolitana de Tarragona’. Si tots els actors del territori anem a una, podrem millorar la vida i el benestar de la ciutadania”, ha volgut precisar el director general de la Fundació Gresol, Robert Moragues.
Consolidant el concepte d’àrea metropolitana
Com construir una bona reputació corporativa o com orientar la intel·ligència artificial a les necessitats bàsiques i reals de la població són algunes de les qüestions que s’han tractat a les conferències i taules rodones celebrades.
En aquest sentit, en la taula rodona ‘Intangibles per crear valor’, el director general d’Assumptes Públics de Naturgy, Jordi Garcia Tabernero, ha explicat que “treballar la reputació de les empreses implica planificar, anticipar-se, generar expectatives i complir amb elles de manera excel·lent”. Garcia afegeix que “si aquestes etapes s’aconsegueixen superar amb èxit, podem aconseguir un impacte excel·lent, que es tradueix en facturació i vendes per l’empresa i pel territori“.
La 24a Jornada Gresol també ha comptat amb la presència de convidats de prestigi tant en l’àmbit nacional com internacional, com ara el secretari d’Estat d’Indústria, Jordi Garcia Brustenga o la directora general d’Estratègia, Persones i Dades del Banco de España, Mayte Ledo.