13 de Novembre

Muses Festival: Tramma

del 13 de Novembre fins el 16 de Novembre

Muses Festival: Viki Tomàs

13 de Novembre

Teatre: Lo de Jaume I

Mont-roig i Miami entrenen una nova imatge turística

per: Paula Fé

La renovació de la imatge es complementa amb una nova pàgina web i la campanya “Fem bategar la terra”

Mont-roig-Miami Turisme ha presentat aquest dijous la nova imatge turística, el llançament d’un nou portal web i la campanya “Fem bategar la terra”. Aquesta transformació respon a la necessitat d’actualitzar la identitat turística del municipi, després de més de 16 anys amb l’antiga imatge, per adaptar-se a noves estratègies i objectius d’innovació i proximitat amb el visitant. La nova identitat dels municipis parteix del concepte “Un territori, dos paisatges” que destaca la muntanya de l’Areny de Mont-roig del Camp i les platges de Miami Platja. El logotip s’inspira en la “M” del logotip municipal i incorpora un cor que simbolitza la connexió entre les persones i territori.

Aquesta identitat reforça la projecció del territori i els valors que es volen transmetre: un turisme de sostenibilitat, dinamisme i proximitat amb la natura i les persones.

“Fem bategar la terra”

Amb la nova imatge, s’ha creat també un nou portal web accessible, intuïtiu i visual, pensada per facilitar la planificació de la visita. Algunes de les novetats més destacades són:

  • Mirador turístic digital: una visita virtual immersiva que permet explorar els punts d’interès més emblemàtics.
  • Planificador de viatge: una eina que permet organitzar itineraris personalitzats.
  • Turisme responsable: un apartat dedicat a promoure la sostenibilitat, l’accessibilitat i la regeneració del territori.
  • Nou CMS Infotourist: plataforma que permet gestionar allotjaments, activitats i esdeveniments i facilitant l’accés a informació
  • Apartat professional: espai destinat a empreses i professionals del sector, que inclou manuals, guies de marques, dades actualitzades i accés directe al CMS per millorar la gestió, promoció i col·laboració entre agents local.

Paral·lelament, s’ha posat en marxa la campanya “Fem bategar la terra”. Aquesta parteix de la idea que el batec del territori és el que dona vida al municipi i només existeix quan hi participen visitants, residents i professionals. La campanya s’articula a través d’històries reals que transmeten valors com l’autenticitat, la vitalitat, la sostenibilitat, la creativitat i l’amor.

RELACIONATS