La campanya, pensada per donar a conèixer la distinció a la ciutadania, té com a protagonista de rosa de Reus
Després de rebre la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació el passat 3 de març, Reus ha presentat la nova imatge gràfica de la campanya que identificarà a la localitat com a tal.
A partir d’una reinterpretació digital de la rosa de Reus, el símbol identificatiu del municipi, aquesta nova eina de màrqueting vol donar a conèixer aquesta distinció a la ciutadania, així com la setantena de projectes innovadors presentats a la candidatura.
Tal com ha explicat la Valeria Russo, directora de ‘Feeling WOW’, l’agència de publicitat creativa responsable de la campanya, el patrimoni històric i l’avantguarda tecnològica es fusionen per crear aquesta nova marca: “Es convertirà i serà un símbol que transformarà l’herència de la ciutat“.
Una nova marca per fer valdre la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació
D’aquesta manera, s’ha volgut aprofitar el vermut, les avellanes, el modernisme, el comerç i Antoni Gaudí com a tòpics reusencs que tothom coneix per projectar-se cap enfora. “Sempre diem que el Reus del present i del futur s’ha de recolzar en els nostres punts forts, és a dir, en els orígens de la ciutat i, en aquest cas, els volíem mantenir en la marca“, ha expressat l’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita.
La campanya, que també inclou la ciència i la innovació, la ciutat verda i les persones com a eixos principals, s’estendrà pròximament per diferents punts de la ciutat.
A més, durant la presentació, l’alcaldessa de Reus ha avançat que s’està treballant en un “espai multifunció per divulgar els projectes de ciència i innovació“. Una nova zona expositiva que s’ubicaria a la planta 0 de l’edifici REDESSA Tecno i que rebria tant estudiants de centres educatius, com empreses agents d’innovació i associacions i entitats locals.