En total, 34 socorristes vigilaran el litoral, amb el suport de taules salvavides i d’una patrulla policial de platges en bicicleta
Ja és estiu i les platges de Cambrils van plenes de turistes i veïns de la Costa Daurada que gaudeixen de les seves vacances. Precisament, aquest dilluns el municipi ha hissat les seves cinc banderes blaves, un segell que certifica la qualitat de les platges.
Enguany, Cambrils ha incorporat dues casetes de socorrisme, a les platges de l’Ardiaca i d’Horta de Santa Maria. En total, hi ha 34 socorristes desplegats per tot el litoral cambrilenc, com també hi ha taules salvavides a l’Ardiaca, a Prat d’en Forès i a Cap Sant Pere. Es tracta d’una eina que ha de permetre una entrada segura a l’aigua, als professionals i als ciutadans, en cas d’emergència.
A més, en els pròxims dies, s’han d’instal·lar dues zones de bany adaptat, a la Llosa i a l’Ardiaca, una línia de vides al Cap Sant Pere i una quinzena de lavabos públic repartits per totes les platges. Com a novetat, n’hi haurà quatre que quedaran a disposició de la ciutadania durant tot l’any.
Torna la patrulla de platges en bicicleta
La policia local, per la seva banda, recupera la patrulla de platges en bicicleta, amb 4 agents, que prestaran servei matí i tarda. Sobretot, se centraran a vigilar possibles actes incívics i a prevenir furts i robatoris, amb patrulles uniformades i equips de paisà, i amb l’ajuda de la unitat de dron.
També s’ha reforçat la presència policial a la zona del Cap Sant Pere, amb una quinzena d’agents, per evitar la venda ambulant il·legal. Una pràctica que també pot comportar multes per als compradors.