Actualment, 37 agents del territori signen aquest acord de promoció turística conjunt

Aquest dimarts ha tingut lloc la signatura del Conveni Córner, l’acord per a la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. És una aliança que quan va néixer, ara fa 20 anys, comptava amb 12 agents del territori signants. A hores d’ara, ja n’hi ha 37.
Un any més, aquest conveni permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 fires internacionals, estatals i nacionals: ITB (Berlin, Alemanya), WTM (Londres, Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona), i en campanyes de comunicació conjuntes, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona.
Com a novetat, enguany els municipis, empreses i agents adherits comptaran amb contingut audiovisual de promoció individualitzats. Un material que a més d’estar al servei de les campanyes previstes en el marc del conveni, quedarà a disposició del participants per a la promoció difusió dels seus actius.
També, enguany s’inclou al conveni el Pla conjunt de Promoció de l’Interior de la Costa Daurada que es va presentar l’any passat i que vol millorar el posicionament i competitivitat de les destinacions d’interior, amb propostes en matèria de turisme actiu i de natura, cultura o enogastronòmic.
El pressupost total del Conveni Córner 2025 és de 437.000 euros. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i la resta de signants aporten el 30% restant.