L’objectiu d’enguany és superar els 5.000 assistents que es van aconseguir en la primera edició
El 17 i 18 de març, Fira Reus acollirà la segona edició del TurisMarket. Una fira dedicada als professionals del sector turístic, pel que fa a l’exposició de productes i serveis relacionats amb allotjament, activitats d’oci i restauració.
El 2024, unes 5.000 persones van visitar aquest espai i enguany l’objectiu és millorar aquesta xifra. Pel que fa als estands, en aquesta edició se superarà el centenar de parades d’exposició (hi participaran la gran majoria d’expositors de la primera edició, ampliant els seus espais).
Des de la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme, defensen que es tracta d’una fira d’alt impacte, tenint en compte el que suposa aquest sector per a l’economia de la demarcació: un 26% del PIB.
Una fira que va molt més enllà dels expositors
El TurisMarket obrirà de 10h a 19h, amb entrada gratuïta i inscripció prèvia. A banda de ser un espai d’exposició, de 6.000 metres quadrats, a la fira hi haurà “talks&cook“: petites presentacions, on les empreses tindran un temps limitat per exposar les virtuts dels seus productes, amb ponències, showcookings, tastos i tallers.
A més, el mateix dia 17 es farà la presentació d’un projecte de sostenibilitat, en el sector turístic, pioner a escala catalana. Per la seva banda, dimarts 18 tindrà lloc la 7a edició del Treballa al Turisme, una jornada per apropar professionals del turisme que busquen feina i empreses que ofereixen llocs de treball.
També, la Facultat de Turisme i Geografia de la URV traslladarà les seves classes a la fira.