El govern municipal destaca la importància en els resultats d’algunes de les actuacions dels darrers temps, com ara el Passeig de les Cales
Mont-roig del Camp ha tancat la temporada turística amb un total d’1,4 milions de pernoctacions. Una molt bona xifra que segueix la tendència de la Costa Daurada, que ha obtingut un total de 19.833.208 pernoctacions. La regidora de Turisme, Yolanda Pérez, es mostra contenta amb els resultats obtinguts, que defensa que també són fruit de la millora d’alguns espais, com és el Passeig de les Cales de Miami Platja.
Amb tot, el municipi ha renovat la seva marca turística després de 16 anys amb una mateixa estratègia. La nova identitat parteix del concepte “Un territori, dos paisatges” i es destaca la muntanya de l’Areny de Mont-roig del Camp i les platges de Miami Platja.
A banda, s’ha creat un nou portal web que ofereix un mirador turístic digital, un planificador de viatge i un apartat professional per a les empreses, entre altres. Pérez exposa que aquesta nova línia de treball pretén consolidar el públic que ja visita el municipi i que s’espera que continuï fent-ho, ara amb més serveis al seu abast.