El municipi costaner ha aprofitat el seu vincle amb el públic aragonès per donar a conèixer aquest nou producte.
La capital de la Costa Daurada ha volgut donar continuïtat al seu lema “Salou sempre sorprèn” amb un acte, aquest cop, a Saragossa. El municipi ha aprofitat el seu vincle amb el públic aragonès, visitant habitual, per presentar un producte turístic: un perfum.
Es diu ‘Salou Essences’ i ha volgut plasmar l’essència de la capital de la Costa Daurada. Com? Amb notes refrescants i cítriques, típiques del Mediterrani, i aromes ozòniques, per reflectir el punt aquàtic.
La presentació d’aquest perfum no ha deixat de banda la qualitat gastronòmica del municipi. Per això, l’acte ha anat acompanyat d’un menú creat pels millors cuiners de Salou, que ha respectat i acompanyat l’essència de la nova colònia de Salou. D’aquesta manera, han volgut posar el focus en dos sentits bàsics: el gust i l’olfacte.
L’acte ha comptat amb uns 200 convidats, entre ells grans personalitats polítiques com ara el president del govern aragonès, Jorge Antonio Azcón Navarro, i l’alcaldessa de Saragossa, Natalia Chueca Muñoz.