La Unió de Botiguers impulsa el comerç de proximitat amb la seva campanya de Nadal

Se sortejaran 10 cistelles de productes, vals de descompte i experiències de les botigues associades

Amb el lema ‘Aquest Nadal, regala Reus. Regala Unió de Botiguers’, es dona el tret de sortida de la campanya de Nadal de la Unió de Botiguers de Reus.

Enguany, se sortejaran 10 cistelles de Nadal i dues experiències per visitar i viure la Casa Navàs entre totes aquelles persones que comprin a les botigues dels seus associats del 9 de desembre al 5 de gener. Una acció que té com a objectiu apropar el comerç, la restauració i els serveis de proximitat als ciutadans.

Les cistelles contenen productes de roba, d’alimentació, de parament de la llar, serveis i experiències dels gairebé 100 associats que han participat en la campanya. Unes cistelles amb un valor de 6.000 euros, que estaran exposades a un local entre el carrer del Castell i la plaça del Mercadal i que se sortejaran a mitjan gener.

El comerç local, molt present a Reus

La Unió ha impulsat també una campanya en línia a les xarxes socials. Consisteix en un calendari d’Advent virtual que s’obre els dies parells del mes de desembre fins a arribar al dia 24 i que busca donar a conèixer els seus associats i tots els serveis que poden oferir a la ciutat de Reus. A més, aquest calendari d’Advent regalarà 20 vals de 30 euros per gastar entre els associats de la UBR en dos sortejos que es faran el 12 i el 24 de desembre.

Els establiments també compten amb cartes pels Reis per demanar productes de la UBR i que seran recollides per un patge reial al local de la plaça del Mercadal.

La Campanya de Nadal ha disposat d’un pressupost total de 9.000 euros, els quals aniran destinats majoritàriament als comerços adherits.

AGENDA

RELACIONATS