Les activitats aquàtiques, les propostes culturals i els entorns naturals han atret aquest mercat internacional
La Costa Daurada va tancar el 2024 amb un total de 19,9 milions de pernoctacions i un objectiu clar: obrir la porta a nous mercats. El focus es va posar en el públic asiàtic i, de fet, ja hi ha una línia de treball oberta amb Corea, que s’ha traduït en dues estades d’influenciadors a casa nostra. Una acció que permet que persones destacades d’aquell país expliquin de primera mà als seus ciutadans les virtuts de la demarcació de Tarragona.
Segons sembla, les activitats de lleure relacionades amb la mar són un dels actius que més interessa als coreans. En aquesta línia, la mateixa associació empresarial ha creat el Club FEHT, que aglutina dins l’entitat les empreses dedicades a les activitats de lleure i oci, per poder tenir-hi un contacte constant i generar un front comú, per a la promoció i per a les negociacions amb les institucions.
A banda, els turistes coreans s’han mostrat interessats en l’oferta cultural i patrimonial de la zona, amb propostes com la de Casa Navás i Mas Miró, i s’han sentit atrets per l’entorn natural del Priorat i del Delta de l’Ebre.
Ara, el sector espera que, a poc a poc, aquestes accions de promoció i difusió de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es tradueixin en visites del públic asiàtic.