La Unió de Botiguers presenta una campanya de Nadal participativa i inclusiva

per: Laura Roig

Sortejos, descomptes en els pàrquings i una recerca de tions per impulsar el comerç local

Sortejos, descomptes en els pàrquings, i activitats complementàries com la ruta dels tions amagats. Aquests són els principals eixos de la campanya de Nadal de la Unió de Botiguers de Reus, que s’ha presentat aquest dilluns al Pallol.

“50 Nadals amb tu”

Unir sinèrgies entre les associacions de botiguers, entitats i el consistori reusenc. Aquesta és la base de la campanya de Nadal que busca promocionar el comerç local i de proximitat. Sota el lema “50 Nadals amb tu” s’ha presentat aquest dilluns la campanya que inclou descomptes de mitja hora als pàrquings municipals adherits a la ZBE, sortejos a través de butlletes que distribuiran els comerços associats als qui facin compres entre el 10 de desembre i el 5 de gener, i diverses activitats dinamitzadores, com el projecte “On és el tió?”, creat amb la col·laboració d’alumnes de l’IFE de l’Institut Domènech i Montaner.

La campanya vol situar Reus com a referent comercial no només entre els reusencs sinó també per atraure visitants de fora, i promocionar, així, la restauració de la ciutat.

Tallers al local d’El Pallol

El local número 12 del Passeig Comercial d’El Pallol, que exerceix de seu de l’entitat que uneix els botiguers, també oferirà un conta-contes inclusiu i diferents tallers on es podrà conèixer i pintar el Superadrac.

RELACIONATS