Després d’una campanya de Nadal positiva, les botigues també miren amb bones sensacions les rebaixes a Reus
Les rebaixes a Reus generen bones sensacions al comerç local. Després d’una campanya de Nadal satisfactòria, el sector confia mantenir el ritme amb l’època que han començat aquest dimarts. Es tracta d’una de les campanyes comercials més importants per aquest sector econòmic, que intenta distingir-se de la seva competència a través de la presencialitat i l’atenció personalitzada.
Les rebaixes a Reus generen bones sensacions al comerç
Des del Tomb de Reus, Víctor Perales explica que “en ser botigues petites, tenim la roba de temporada, no comprem roba específica per rebaixes com les grans cadenes”. Tal com apunta, “tenim el producte que els clients ja han vist i que estan esperant que arribin les rebaixes per venir a comprar”. Una dinàmica que, des de fa anys, ha de conviure amb un segon front de competència com són els hàbits de compra per internet.
Des de la Unió de Botiguers de Reus, Míriam Sánchez admet que “el comerç digital és indubtable que ha tingut molt d’auge”. Tot i això, ho contraposa al fet que “al comerç local a la gent li agrada encara mirar i buscar la roba, molta gent vol tocar-la, emprovar-se-la i anar a comprar”.
Les entitats de Reus apunten que, tot i ser dies laborables, aquestes primeres dues jornades de rebaixes d’hivern s’ha vist força moviment als carrers comercials. Un moviment que confien que tingui impacte directe a les botigues de la ciutat.