Últimes notícies:

La campanya de Nadal de Reus vol ser “la millor de Catalunya”

per: Jordi Olària Gras

El contracte per a l’enllumenat de la campanya de Nadal de Reus surt a licitació per més de 500.000 euros

La campanya de Nadal de Reus ha de ser “la millor de Catalunya”. Així ho pretén l’Ajuntament i l’agència Reus Promoció, que tornaran a incrementar el pressupost de l’enllumenat, que passarà dels 423.100 euros de l’any passat als 512.100 euros d’enguany. Es tracta d’una aposta que vol situar la capital del Baix Camp en la disputa encetada per ciutats com Vigo o Badalona.

A Reus també ampliarà novament l’àrea on s’instal·larà la il·luminació, que incorporarà elements singulars i únics. La regidora de Promoció de Ciutat de l’Ajuntament, Noemí Llauradó, ha declarat que “si alguns municipis, els darrers anys, han apostat per tenir l’arbre més alt o més gran, a Reus apostem per tenir el conjunt d’enllumenat nadalenc més important de Catalunya“.

Imatge d’arxiu de l’arbre de Nadal instal·lat a la plaça del Mercadal de Reus | Canal Reus

La campanya de Nadal de Reus vol convertir-se en referent a Catalunya

Sentencia, de fet, que “per nosaltres, Reus és Nadal i, enguany, a Catalunya, Nadal serà Reus“. Llauradó ha anunciat aquest dimarts que, durant la campanya de Nadal de Reus, la il·luminació del tomb de ravals s’estendrà al carrer dels Recs, per una banda, i cap a la plaça de la Ràdio, el carrer del Pintor Bergadà i l’avinguda del Carrilet per l’altra.

Aquest darrer punt serà un dels espais on s’instal·laran elements d’enllumenat en 3D. S’ha escollit per allargar el recorregut de la il·luminació cap a l’eix sud, però també pel registre de visitants que el pàrquing de l’avinguda va deixar l’any passat. Es tracta d’un dels més concorreguts i, per tant, es vol potenciar aquesta zona.

L’enllumenat nadalenc tindrà elements “únics” a tot Catalunya

Un altre dels atractius principals de la campanya de Nadal de Reus serà un conjunt d’elements lumínics únic a tot Catalunya. Segons Llauradó, “tenim una novetat que creiem que serà un revulsiu, que serà tenir un enllumenat singular i innovador a l’eix comercial més concorregut, que és el del carrer de Llovera i de Monterols”.

“És el que ha de permetre que la gent, a l’hora de decidir on va a fer les compres o el sopar d’empresa, es decideixi per venir a Reus”, explica. La regidora recorda que la campanya de Nadal de Reus és la campanya comercial més important de l’any, i que es dissenya buscant atraure visitants que passegin i gastin als carrers de Reus.

Tenint en compte, també, l’efecte que té avui en dia l’impacte a les xarxes socials d’aquests visitants penjant-hi fotografies i interactuant amb els elements d’il·luminació i decoració. El contracte sortirà a licitació pública els pròxims dies per a un any, ampliable fins a tres a través de dues pròrrogues d’un any cadascuna.

AGENDA

RELACIONATS