Tant la Unió de Botiguers com el Tomb de Reus han rebut percepcions positives dels seus associats
El comerç de Reus comença l’any en plena voràgine. Amb el tret de sortida de les rebaixes aquest dimarts enceten una època forta d’activitat econòmica. Una etapa que va seguida, justament, d’un altre dels moments àlgids de l’any com és la campanya de Nadal. Just acabada, la valoració i inicial que se’n fa és positiva, almenys entre les entitats comercials reusenques.
No tenen, encara, dades sobre la taula, però les sensacions que els han transmès els associats permeten mirar el mes de desembre amb optimisme en un ampli ventall de sectors econòmics. La presidenta de la Unió de Botiguers de Reus, Rosa Lucas, explica que “la gent està bastant contenta, la valoració és bona, hi ha hagut força gent”.
El comerç de Reus posa en relleu l’aposta per la campanya de Nadal
Des del Tomb de Reus, Victòria Simó, admet que “sempre hi ha a qui li va una mica pitjor o molt millor, però la mitjana és molt positiva”. Lucas posa sobre la taula, també, que més enllà de moda o joguines, cada vegada es regalen més experiències, des de serveis estètics o de massatges, fins a restauració, per posar alguns exemples.
No sempre plou a gust de tothom, però el que sí que subratllen des del comerç local és la necessitat de mantenir els esforços que es destinen a la campanya de Nadal. No només per part del sector privar, sinó sobretot des del públic.
Simó posa l’accent en el fet que “si els carrers estan ben il·luminats i bonics, la gent que ve una vegada, repeteix; i això s’ha notat moltíssim, perquè els carrers estaven de gom a gom”. Pel que fa al govern de Reus, té previst valorar la campanya de Nadal municipal els pròxims dies, quan se n’hagin recollit les dades necessàries.