Multitudinari concert vermut amb la Banda de la Festa Major

Músics de Reus han interpretat peces musicals sobre el Seguici Festiu de la població

Ventalls, begudes fresques i ruixadors d’aigua han estat insuficients per fer passar la calor durant el concert vermut d’aquest diumenge al migdia a la Palma de Reus. El tradicional vermut de la vígilia de Sant Pere, a càrrec de la Banda de la Festa Major, ha fet saltar i ballar el públic amb peces musicals basades en versions sobre el seguici festiu de la ciutat. Uns 1.500 reusencs han gaudit de la festa en què, en alguns moments, s’ha assolit el límit d’aforament i l’organització ha hagut de regular-ne l’entrada durant una estona.

RELACIONATS