Tres lots de Nadal i 1.000 euros per gastar als establiments són els principals reclams nadalencs del Tomb de Reus
Tres lots de Nadal i 1.000 euros per gastar als establiments són els dos reclams principals del Tomb de Reus per a les pròximes setmanes. L’entitat comercial ha obert un establiment al Pallol per guanyar visibilitat coincidint amb el volum de visitants que s’espera que passi per Reus durant les Festes de Nadal.
Des del Consell del Tomb, Gemma Molner exposa que “són unes dates on hi haurà molta afluència de públic i volem aprofitar-la per donar a conèixer què és el Tomb com a associació comercial i tots els avantatges que poden tenir si es descarreguen l’aplicació”. De fet, subratlla que “cada vegada més ho anirem derivant tot, com els sortejos o les accions dinamitzadores que fem, a través de l’app”.
El Tomb de Reus s’aboca a l’aplicació mòbil i l’establiment físic per Nadal
La presentació de la campanya s’ha fet de la mà de l’Ajuntament de Reus, que reivindica, en aquestes festes, un exemple de col·laboració publicoprivada. La regidora de Projecció de Ciutat de l’Ajuntament de Reus, Noemí Llauradó, considera que “nosaltres des de l’Ajuntament ajudem a fer que vingui molta gent a la nostra ciutat”.
És per això, afegeix, que “entre les associacions de botiguers, el Tomb de Reus i la gent responsable de restauració i serveis, farem una campanya fantàstica”. No s’ha estat d’insistir que “la gent no tindrà cap dubte que la millor opció per Nadal serà venir a Reus”.
És a través d’aquesta aplicació mòbil que se sortejaran tres lots de Nadal. També es faran dos sortejos a través d’Instagram i s’ha instal·lat un espai al local del Pallol on els infants poden fer les cartes amb els seus desitjos per aquestes festes.