El servei estarà disponible de 8:00h a 20:00h per a tothom que ho sol·liciti
L’Ajuntament de Reus ha posat en marxa aquest mateix dimarts un nou servei d’atenció ciutadana via videoconferència. El servei oferirà acompanyament i suport a les persones que ho sol·licitin a l’hora de fer tràmits telemàtics, amb un servei cara a cara i amb un horari més ampli que el de les oficines d’atenció presencial.
Un servei “online” durant 12 hores
L’ajuda estarà disponible de les vuit del matí a les vuit del vespre durant els dies laborals, i s’oferirà fer una videoconferència amb un operador amb qui compartir la pantalla de l’ordinador perquè pugui orientar durant els tràmits.
Per sol·licitar el nou servei només cal trucar al telèfon 977010010, el telèfon d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, i marcar l’opció corresponent a “suport en tràmits telemàtics”.
Tràmits als que dona suport el servei
El nou servei es posa en marxa per donar suport i acompanyament en el catàleg de tràmits següent:
- Obtenció de la identitat digital (idCAT Mòbil)
- Accés a Carpeta Ciutadana, subvencions, Oficina Virtual de Tràmits i a la Seu Electrònica.
- Accés a una notificació telemàtica.
- Inici d’un tràmit telemàtic.
- Signatura remota d’una sol·licitud que li ha enviat l’Ajuntament.
- Registre apoderaments.