Enguany, els 32 municipis i entitats que han signat el Conveni Córner tindran presència 5 fires estatals i internacionals.
Aquest dimarts, la Diputació de Tarragona ha acollit una nova edició de la signatura del Conveni Córner, l’acord que uneix els diversos municipis i ens turístics de la Costa Daurada per a una promoció conjunta en fires turístiques. Abans de començar l’acte, però, el president del Patronat de Turisme de l’òrgan supramunicipal, Carlos Brull, ha volgut posar de manifest el suport, per part del sector, amb la pagesia.
En aquesta edició, el pressupost total del conveni per a fires, comunicació i màrqueting és de més de 400.000 euros. La Diputació assumeix un 70% del total, i els municipis i associacions aporten la quantitat restant.
Es tracta d’una dotació que té l’objectiu de crear més efectivitat, pel que fa a la promoció dels municipis, on l’element digital serà cabdal a l’hora de generar continguts per als mercats emissors prioritaris, com poden ser Catalunya, l’Estat Espanyol i França.
Més d’una trentena de signants
En total, el conveni ha comptat amb 32 signants, tres més que en la darrera edició. S’hi han afegit Valls i la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori Terres de Mestral, i ha tornat a signar Salou.
Aquest darrer municipi l’any passat es va negar a participar en l’acció pel fet de no poder tenir una campanya singularitzada, a banda, que el conveni ja permet en aquesta nova edició. De fet, el passat gener, a FITUR, la capital de la Costa Daurada ja va tenir un espai destacat per a la seva marca.
“Un model d’èxit”
Per la seva banda, la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó ha tret pit d’aquest acord que ha definit com un “model d’èxit”. S’espera que els signants puguin tenir presència en 5 fires aquest pròxim any: 3 nacionals (FITUR, B-Travel i Navartur) i 2 internacional (ITB i World Travel Market).