La Costa Daurada desembarca a Fitur

per: Clara Marquiegui

Una trentena d’agents públics i privats busquen consolidar mercats turístics i obrir-ne de nous amb la seva participació a Fitur

Fitur s’ha convertit, un any més, en una aposta clara per al sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. La fira internacional de Turisme que se celebra a Madrid és un esdeveniment de referència per al sector. És per això que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona aplega una trentena d’agents, entre administracions i privats al seu estand.

Fitur com a eina per captar nous mercats turístics

Tot plegat dins de l’espai que ocupa Turisme de Catalunya. L’objectiu de fons continua sent la desestacionalització, una fita per a la qual es considera que els últims anys s’ha avançat notablement. La feina se centra, ara, en ampliar el nombre de visitants fora dels mesos d’estiu, una tasca per a la qual pren protagonisme l’aerrport.

La cerca de noves destinacions, o d’ampliar les que ja treballen durant l’estiu és una de les línies per aconseguir aquests objectius. Per fer-ho s’aposta, per una banda, per consolidar els mercats turístics que ja arriben a les nostres comarques, com el centreeuropeu. La segona línia de treball és l’obertura de nous mercats, com l’asiàtic.

Per la seva banda, l’alcalde de Salou, Pere Granados, ha exposat que precisament mercats com l’asiàtic busquen destinacions riques en gastronomia i amb parcs temàtics, dues condicions, que es compleixen a la Costa Daurada. Després del seu acte propi dimarts al vespre, el municipi s’ha presentat, aquest dimecres a la tarda, com a Capital de la Cultural Catalana.

Fil de notícies

AGENDA

30 de Març

Concert: Trèvol

RELACIONATS